2013. május 20., hétfő

betétek világa

Mit tölthetünk a pelusokba?

Rengeteg féle betét létezik és minden gyártó a sajátjára esküszik... Sokfélét próbáltam már, most leírom nekem mik váltak be.

Bumgenius betétjei nagyon jók. Van a Fliphez való mikrószálas betét típusa  amit hajtogatni kell, attól függően, hogy mekkorára állított külsőt használunk aktuálisan. Varrással jelzik, hogy hol kell visszahajtani a betétet. Sok mosásra ez a betét keményedik, így érdemes száradás után dörzsölgetéssel puhítani. Közepesen gyorsan szárad. A zsebes BG-be is gyárt mikrószálas betétet. Ez vékonyabb, mint az előző, és patentokkal lehet méretre állítani. Én ezt is nagyon szeretem:) Gyorsan szárad.

Az Alvababy által gyártott mikrószálas betét is nagyon jó. Vékony, de elég sokat szív és nagyon gyorsan szárad. Az Alva gyárt 3-4 rétegű bambuszos betéteket is. Ezek bár vékonynak tűnnek nagyon sok nedvességet el tudnak nyelni. Én általában egy mikrós mellé teszek egy bambuszosat, így az éjjelt simán viszik. Viszont a bambuszbetét nagyon nehezen szárad.

GDiapers betétjei hihetetlen puhák, jó nedvszívóak. Mikrószálasok  de mivel elég tömöttek, hogy sokat el tudjanak nyelni, így közepesen nehezen száradnak.

Coolababy betéteket csak használtan vettem, már elszürkültek  de turbó betétnek simán jók, viszont önmagában már nem nyelnek el annyit. Gyorsan száradnak, ez előnyük :)

Használok még szárazontartó betéteket. Ezek lényege, hogy elvezeti a nedvességet a popórol és vissza nem engedi. Vannak kakifogó mosható betétjeim is, ezek sima mikroszálas anyagból feldarabolt betétek, nem gyáriak. És van feldarabolt bambuszanyagból készült betétjeim, amiket kakifogóként és turbóként is használok :)

Lehet papír kakifogókat is venni, ezek közül a pop-in mosható is, ha csak pisis lett, akkor a pelusokkal együtt ki lehet mosni és még 1-2x újra felhasználni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése