2013. május 18., szombat

Zsebesek

Számtalan zsebes pelus van a piacon. A zsebesek lényege, hogy a pelenka kétrétegű. Vagyis egy vízzáró PUL és egy puha nedvszívó belső réteg van egymásra varrva. A két réteg közé pedig a háti résznél  egy nyíláson át be lehet csúsztatni 1-2 betétet, ami ténylegesen felszívja a nedvességet. Ebbe a pelusba is olyan betétet tehet a mami, amilyet akar (mikroszálas, bambuszos). 
Vannak egyméretes zsebesek, amelyek méretét patentokkal lehet az aktuális nagyságra állítani, és vannak úgynevezett méretes pelusok is, amelyeknél kilóban tüntetik fel, hogy kb mekkora gyerkőcre jó.

Zsebesekből én használtam FuzziBunz márkát, Papooset, Kawaiit, Alvababyt, Noname zsebeseket.
Nekem nem kedvenceim ezek a típusú pelenkák, de éjjelre jól bírják egyelőre.
A FuzziBunz ezek közül méretes pelus, nekem S-es méreteben van, ezt már kinőttük. Az elején azért jó, ha van ilyen könnyen összetehető pelusunk, amit könnyen a babára lehet adni :)
A Papoose bambuszos pelusai jó nedvszívóak, és ráadásul a bambusz baciölő hatású és nem irritálja a legérzékenyebb popót sem :)
A Kawaii is megbízható zsebesnek bizonyult, bár nagyobb csomit ad a popón, mint pl a Papoose.
Az Alvababy nekem nem jött be, a Nonamek közül pedig lehet jókat is kifogni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése