2013. május 15., szerda

pop-inek

A második kedvencem a pop-in pelusok lettek. Könnyen használhatóak, csodaszépek! Mivel a betét belepatentolható a külsőbe, ezért gyorsan rá lehet adni a gyerekre bárhol. Tépőzáras, így ezzel sincs gond, hogy melyikbe pattintsam, hogy passzoljon.

Sokan, sőt mindenki arra panaszkodik, hogy  amik nyomot hagynak  agyerek combján. Ez így igaz, de ezek  a nyomok hamar elmúlnak, és nem fáj a gyereknek... Kipróbáltam, nyomogattam, simiztem neki, de semmi reakció. Olyan nyomok, mint a zokni, ami  a lábukon nyomot hagy... Ettől még adok rá zoknit :D Szóval ez a "szorosság" a záloga annak, hogy nem jön ki belőle semmi :)

A másik hátrány, amit szoktak emlegetni, hogy a hasinál eláll, mert picit merevebb az anyag (ez a new generationre igaz). Ez engem sosem zavart, így a pocit nem nyomja, de ettől még nem jön ki belőle semmi :)
Én csak NG változatot használok, aminek a betétje nem szív annyit, mint állítólag a korábbi verziók (V1, V2). Viszont egy ügyes kezű mamami készít betéteket hozzá bambuszból, amik nedvszívó képessége meghaladja az összes gyári betét nedvszívó képességét :) Így ezek a külsők az sk betétekkel akár 4-5 órát is kibírnak. Útközben ez nagyon jó, ha épp nincs alkalmad pelenkát cserélni.
Viszonylag pici csomagot csinál  a popón és nagyon csinosak!
Összességében nagyon szeretem ezt a pelenkát, ha elmegyek itthonról vagy a gyereket rábízom anyumra, akkor ilyen pelenkáért nyúlok, mert könnyű vele bánni, és sokáig bírja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése