2013. május 17., péntek

kendő-mánia

A kendőzés is mániává válhat. Sajnos elég költséges hobby...
Először Close rugalmas kendőt használtam. Igazából ezt a kendőt nem kell kötni, pólószerűen fel lehet venni, így a mellkas előtt X alakban keresztezi egymást a két kendőszár, ide tudod beültetni a babót könnyen, gyorsan. Azt olvastam, hogy a rugalmas kendő a legjobb az újszülöttnek, de egy hordozó oktató azt mondta, hogy a nem rugalmas kendő jobb, mert feszesebbre lehet húzni, jobban tartja a kis gerincét a babának. Párszor használtam a Closet, nekem megfelelt akkor amire kellett :) Majd tovább eveztem a hordozás világában :)

Az első szerelmem egy Didymos Gecko volt. Eredetileg türkíz geckot szerettem volna, de vágül egy tanami költözött hozzám. Ennek egyik oldalán narancs alapon bordó gekkók vannak, míg a másik oldalon bordó alapon narancs gekkók másznak. Én betörten, puhán kaptam. Könnyen lehet vele kötni, 6-os kendő révén elég hosszú. Elöl kötésre kiválóan alkalmas :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése