2013. május 14., kedd

Flippezés

Az első pelenka legyen a Bumgenius Flip. Azért ez az első, mert újszülötteknél érdemes egy PUL (vízzáró) külsőt és egy betétet/prefoldot használni. Miért? Mert a picik sokat kakilnak, így a többi pelenka típusnál minden pelusozáskor a komplett csomagot dobhatnád a szennyesbe. A Flipes megoldásnál ha a külső nem lett koszos, csak kitörlöd, és "újratöltöd". Máris mehet vissza a pocokra. Kb 2-3 ilyen újratöltés után elég átöblíteni vagy szellőztetni, és mehet újabb bevetésre.
Saját betétje is van, a gyártótól lehet venni. Mivel a Flip külső egyméretes, így újszülött kortól a szobatisztulásig lehet használni, mert állítható patentokkal a mérete. A gyártó a betétet is úgy alakította ki, hogy jelzi hol és mekkorára kell hajtogatni a különböző külső méretekhez. Ez a saját betét is nagyon jó, de én minden egyebet is belepakolok. Használom alvababy mikroszálas betéttel, bambuszos betéttel, de prefolddal is használtam. Akármit bele lehet tenni :D Sajnos a combgumik kinyúlásra hajlamosak, azonban nekem eddig az 5 hónap alatt ez nem jelentkezett. Nagyon szeretem ezt a kombinációt, ráadásul könnyen tud benne mozogni is a gyerek:)
Gyönyörű színekben kaphatóak, és van patentos illetve tépőzáras verzió is. Nekünk mindkettő bejön eddig :)

2 megjegyzés:

  1. Én beleszerettem ezekbe a színes, mintás pelenkákba, már csak egy gyerek kellene hozzá, nem hiszem, hogy megúszom olcsón ezt a pelenkázást :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem őket :)

    VálaszTörlés